Даосизм.
Верхи китайського суспільства
жили по конфуцианским нормах, виконували обряди і ритуали на честь предків.
Любою з тих хто знаходився вище рівня простолюдинів не міг жити без дотримання
цих норм. Роль духовної віддушини в Китаї грав Даосизм.
Д.
Виник у Чжоуском К. Одночасно з Конф. У виді самостійної філософської доктрини
.Засновник - Лао цзы. У відмінності від Конфуція немає біографічних
зведень. Лао цзы- фігура легендарна. Чудесне народження - мати носила його
кілька десятків років і родила старим. У трактаті Дао-дэ цзинь (4-3 у до нэ) викладається основа Даосизму. У центрі
навчання про великий Дао, Загальному законі й Абсолюті. Його ніхто не створив,
але усі походить від його. Навіть велике Небо випливає Дао. Пізнати Дао,
випливати йому, злитися з ним- у цьому мету і сенс життя. Вищою метою древне
китайських даосов було піти від пристрастей і суєтності життя до первісності
минулого, до простоти і природності.
Даосизм і кр. Руху.
У
народі прославився маг Чжан Цзюэ він виліковував хвороби
свирепствовашие в той час. Він виявився на чолі по військовому організованої
могутньої секти. З величезною швидкістю даосизм із предворной релігії
перетворився в прапор знедолених і пригноблених Повстання "Жовтих пов'язок”
Секта ставив своєю задачею скинення існуючого ладу і заміною його Царством
Великої Рівності.
Безсмертя.
Тіло
людини являє собою мікросом, якому варто уподібнити макросому тобто Всесвіт.
Організм людини - це скупчення парфумів і божественних сил. Прагнучий до
досягнення безсмертя повинний створити для усі цих духо-монад., такі умови щоб
вони не прагнули залишити тіло, унаслідок цього тіло дематеріалізується і
людині стає безсмертним. Іншим важливим елементом досягнення безсмертя були
фізичні і дихальні вправи. На всю підготовку до бесс. Ішло практично все життя
і все це було тільки прелюдією перед
злиттям організму з великим Дао. Людина не вмирала, а переходив на небо і жила
там вічно.
|