Каталог рефератов

Главная » Файлы » Педагогіка

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ
16.12.2011, 17:35

Сьогодні сучасне суспільство потребує не вузьких спеціалістів – носіїв окремих виробничих функцій, а у всебічно розвинених соціально активних особистостях, які мають фундаментальну наукову освіту, багату внутрішню культуру. Не дивлячись на те, що для будь-якого кваліфікованого спеціаліста необхідні глибокі знання, для педагогічної діяльності вчителя особливо важливі професійно значущі особистісні якості. Становлення вчителя – це в першу чергу формування його як особистості і лише потім – як професійного працівника, що володіє спеціальними знаннями в певній галузі педагогічної діяльності. Не залишає сумнівів те, що успішність професійної підготовки у вузі залежить від професійно значущих особистісних якостей, а недостатній їх розвиток у певної групи студентів є причиною недостатньої професійної успішності. Адже особистісні якості, дозволяючи передбачати характер взаємодії між особистістю і педагогічною професією, формуються ще в шкільні роки. Завдання довузівського етапу – виявити учнів зі здібностями до педагогічної праці, з вираженими професійно значущими особистісними якостями.

Для вивчення професійних намірів, інтересів і нахилів можна застосувати такі методичні заходи, як анкети, опитувальники, твори. Для дослідження здібностей застосовується спостереження, природний та лабораторний експерименти, аналіз продуктів діяльності, тести (спроби, випробовування). Тести призначаються, преш за все, для виміру рівня розвитку тієї чи іншої якості, здібностей, особливостей особистості. Найбільш чітку спробу виділення педагогічних здібностей в клас спеціальних і особливих якостей від виконавця застосувала Н.В. Кузьміна. Дослідження показали, що педагогічно обдаровані вчителі здібні не тільки адекватно розуміти своїх учнів, але й цілеспрямовано впливати на них в процесі дидактичної комунікації. Це дозволило виділити два взаємопов’язаних рівня соціального відображення характеристик педагогічної діяльності: рефлексивний і проективний.
Категория: Педагогіка | Добавил: riss | Теги: Вчителя, ОСОБИСТОСТІ, ЯКОСТЕЙ, ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩИХ, Формування
Просмотров: 661 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Категории раздела
Державне регулювання [15]
Єконмічна теорія [2]
Єкономіка підприемства [3]
Філософія [3]
Фізика [2]
Єкономічна географія [2]
Хімія [4]
Іноземна мова [2]
Історія єкономічних вчень [2]
Історія України [3]
Всесвітня історія [3]
Комп'ютерні науки [3]
Українська література [3]
Макроєкономіка [3]
Маркетинг [3]
Матиматика [1]
Медицина [3]
Менеджемнт [3]
Мовознавство [2]
Педагогіка [3]
Політологія [0]
Правознавство [0]
Психологія [0]
Твори [0]
Українознавство [0]
Архітектура [0]
Астрономія [0]
Банківська справа [0]
Біологія [0]
Цінні папери [0]
Діловодство [0]
Мікроекономіка [0]
Народні промисли [0]
Народознавство [0]
Наукознавство [0]
Організація виробницива [0]
Реклама [0]
Риторика [0]
Світовий ринок [0]
Світовий ринок України [0]
БЖД [0]
Географія фізична [0]
Гроші та кредит [0]
Краезнавство [0]
Логіка [0]
Музика [0]
Образотворче мистецтво [0]
Підприемництво [0]
Журналістика [0]
Військва справа [0]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Рекамендуем
  • Как заработать
  • Все для веб-мастера
  • Видео уроки для Photoshop
  • Видео уроки для Ucoz
  • Шаблоны для Ucoz
  • Как бросить курить