Каталог рефератов

Главная » Файлы » Маркетинг

Природа маркетингу
09.02.2011, 12:28

 

 

 

 

 

Природа маркетингу


В основі поняття «маркетинг» (англ. marketing) лежить термін «ринок» ( англ. market). Це поняття в найбільш загальному виді припускає ринкову діяльність. Під маркетингом розуміється такий вид ринкової діяльності, при якому виробником використовується системний підхід і програмно-цільовий метод вирішення господарських проблем, а ринок, його вимоги і характер реакції є критерієм ефективності діяльності.

Маркетингова діяльність повинна забезпечити:

·        надійну, достовірну і своєчасну інформацію про ринок, структурі і динаміці конкретного попиту, смаках і перевагах покупців, тобто інформацію про зовнішні умови функціонування фірми;

·        створення такого товару, набору товарів (асортименту), що більш повно задовольняє вимогам ринку, чим товари конкурентів;

·        необхідний вплив на споживача, на попит, на ринок, що забезпечує максимально можливий контроль сфери реалізації.

У чому полягають основні принципи маркетингу?

В основі діяльності виробників, що працюють на основі принципів маркетингу, лежить девіз: робити тільки те, що вимагають ринок, покупець. Вихідним моментом, що лежить в основі маркетингу, виступає ідея людських нестатків, потреб, запитів. Звідси сутність маркетингу гранично коротко перебуває в наступному: варто робити тільки те, що безумовно знайде збут, а не намагатися нав'язати покупцю «неузгоджену» попередньо з ринком продукцію.


 Із сутності маркетингу випливають основні принципи, що включають:

1.     Націленість на досягнення кінцевого практичного результату виробничо-збутової діяльності. Ефективна реалізація товару на ринку в намічених кількостях означає, по суті, оволодіння його визначеної долей відповідно до  довгострокової мети, наміченої підприємством.

2.     Концентрацію дослідницьких, виробничих і збутових зусиль на вирішальних напрямках маркетингової діяльності.

3.     Спрямованість підприємства не на сиюминутный, а на довгостроковий результат маркетингової роботи. Це вимагає особливої уваги до прогнозних досліджень, розробки на основі їхніх результатів товарів ринкової новизни, що забезпечують високоприбуткову господарську діяльність.

4.     Застосування в єдності і взаємозв'язку стратегії і тактики активного пристосування до вимог потенційних покупців з одночасним цілеспрямованим впливом на них.

Методи маркетингової діяльності полягають у тому, що проводяться:

·        аналіз зовнішньої (стосовно підприємства) середовищ, у якому входить не тільки ринок, але і політичні, соціальні, культурні й інші умови. Аналіз дозволяє виявити чинники, що сприяють комерційному успіху або перешкоджають йому. У підсумку аналізу формується банк даних для оцінки навколишнього середовища і її можливостей;

·        аналіз споживачів, як реальних, так і потенційних. Даний аналіз полягає в дослідженні демографічних, економічних, соціальних, географічних і інших характеристик людей, що приймають вирішення про покупку, а також їхніх потреб у широкому змісті цього поняття і процесів придбання ними як нашого, так і конкуруючих товарів;

·        вивчення існуючих і планування майбутніх товарів, тобто розробка концепцій створення нових товарів і/або модернізації старих, включаючи їхній асортимент і параметричні ряди, упакування і т.д. Застарілі, що не дають розрахункового прибутку товари наймаються з виробництва і ринку.

·        планування товарорух і збуту, включаючи створення, при необхідності, що відповідають власних збутових мереж із складами і магазинами і/або агентських мереж;

·        забезпечення формування попиту і стимулювання збуту (ФОССТИС) шляхом комбінації реклами, особистого продажу, некомерційних престижних заходів («паблик рилейшнз») і різного роду матеріальних стимулів, спрямованих на покупців, агентів і конкретних продавців;

·        забезпечення цінової політики, що полягає в плануванні систем і рівнів цін на товари, що поставляються, визначенні «технології» використання цін, кредитів, знижок і т.п.

·        задоволення технічних і соціальних норм реґіону, у якому збувається продукція, що означає обов'язок забезпечити належну безпеку використання товару і захисти навколишнього Середовища, відповідність морально-етичним правилам, належний рівень споживчої цінності товару;

·        керування маркетинговою діяльністю (маркетингом) як системою, тобто  планування, виконання і контроль маркетингової програми й індивідуальних обов'язків кожного учасника роботи підприємства, оцінка ризиків і прибутків, ефективності маркетингових вирішень.

Категория: Маркетинг | Добавил: riss | Теги: рефераты, реферат по предмету маркетинг, скачать реферат Природа маркетингу
Просмотров: 763 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Категории раздела
Державне регулювання [15]
Єконмічна теорія [2]
Єкономіка підприемства [3]
Філософія [3]
Фізика [2]
Єкономічна географія [2]
Хімія [4]
Іноземна мова [2]
Історія єкономічних вчень [2]
Історія України [3]
Всесвітня історія [3]
Комп'ютерні науки [3]
Українська література [3]
Макроєкономіка [3]
Маркетинг [3]
Матиматика [1]
Медицина [3]
Менеджемнт [3]
Мовознавство [2]
Педагогіка [3]
Політологія [0]
Правознавство [0]
Психологія [0]
Твори [0]
Українознавство [0]
Архітектура [0]
Астрономія [0]
Банківська справа [0]
Біологія [0]
Цінні папери [0]
Діловодство [0]
Мікроекономіка [0]
Народні промисли [0]
Народознавство [0]
Наукознавство [0]
Організація виробницива [0]
Реклама [0]
Риторика [0]
Світовий ринок [0]
Світовий ринок України [0]
БЖД [0]
Географія фізична [0]
Гроші та кредит [0]
Краезнавство [0]
Логіка [0]
Музика [0]
Образотворче мистецтво [0]
Підприемництво [0]
Журналістика [0]
Військва справа [0]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Рекамендуем
  • Как заработать
  • Все для веб-мастера
  • Видео уроки для Photoshop
  • Видео уроки для Ucoz
  • Шаблоны для Ucoz
  • Как бросить курить